מתכוני שתייה

מוחיטו מתכון מיוחד וטעים במיוחד להכנת מוחיטו מקורי ! (בלי שייקר)

מוחיטו מתכון

מוחיטו מתכון מעניין – המוחיטו למי שלא יודע, מגיע מן המטבח הקובני ולא מן המטבח המקסיקני, ואמנם אני בטוח שתמצאו ברשת המון מתכונים להכנת המשקה, אך מתכון מיוחד למוחיטו כמו זה לא תמצאו.

העבודה היא קצת יותר קשה אך הסבלנות משתלמת! למה קשה אתם שואלים את עצמכם? לרוב ברוב מתכוני המוחיטו מערבבים הכל, ומה שיוצא, יוצא. במתכון הזה אתעכב אתכם על הדברים החשובים בהכנת המשקה. אגב מומלץ להחליף את הרום בבקארדי – יוצא הכי טעים שאפשר!

מצרכים להכנת המתכון: (מספיק ל2-3 אנשים)

  • סוכר – 1/2 כף.
  • נענע – 1 כוס.
  • סודה – ליטר 1.
  • רום – 1 כוס.
  • לימון – 3 גדולים.

איך מכינים מוחיטו

לוקחים קנקן גדול, מכניסים אליו את עלי הנענע אחרי ששטפנו אותם היטב, ומתחילים לשפוך את הסוכר לתוך הקנקן, תוך כדי שאנחנו מערבבים היטב עם עלי הנענע. כמה היטב אתם שואלים? עד שעלי הנענע מתחילים להישבר ואתם רוצים שהסוכר נספג. לאחר מכן מוסיפים את הלימון והרום ושוב מערבבים היטב לפני שמוסיפים את הסודה.לבסוף מוסיפים את הסודה ונהנים ממתכון משגע למוחיטו.

המתכון כמובן מתאים לגילאי 18 +

מידע מעניין על מוחיטו שכדאי לדעת

מוחיטו הוא קוקטייל פופולרי שמקורו בקובה וכיום נחשב לאחד המשקאות והקוקטיילים הכי מוכרים בכל העולם. המשקה עשוי עם רום לבן, עלי נענע טריים, מיץ ליים, מי סודה וסוכר, והוא מוגש בדרך כלל על קרח בכוס גבוהה.

ניתן לאתר את ההיסטוריה של המוחיטו למאה ה-16, כאשר סר פרנסיס דרייק וצוותו עצרו בקובה בדרכם לפשוט על יישובים ספרדיים באיים הקריביים. האגדה מספרת שהצוות של דרייק סבל מצפדינה ודיזנטריה, והילידים המקומיים נתנו להם משקה מרפא עשוי אגארדינטה (צורה גסה של רום), ליים ונענע. המשקה הפך לפופולרי בקרב מלחים ובסופו של דבר השתכלל למוג'יטו המודרני.

ישנן וריאציות רבות של המוחיטו, כאשר מתכונים מסוימים דורשים סוגים שונים של רום, סירופים בטעמים או מיצי פירות. עם זאת, המתכון הקלאסי נשאר הפופולרי ביותר והוא משקה מרענן וטעים המושלם ללגימה בקיץ.

4.7/5 - (32 votes)
להמשך הכתבה לחצו כאן

osher

בעשרת השנים האחרונות למדתי קולינריה, ביקרתי במסעדות בחול ובארץ עם עשרות סיפורים ואוכל מיוחד - אוכל זה הדבר שאני הכי אוהב ואני מנגיש לכם את המתכונים הכי טובים שקיימים שחלקם מגיעים עם הסיפור שמאחורי המתכון - בתאבון :) לכל שאלה מוזמנים ליצור איתי קשר: osheramr@gmail.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שווה לראות גם
Close
Back to top button
Close

Adblock Detected

שלום ראינו שאתם מפעילים חוסם פרסומות מה שיכול לפגוע בחווית הגלישה שלכם, האם תרצו לכבות את החוסם לאתר שלנו ??