מטבח צרפתימתכונים טבעוניים

קרפ טבעוני – מתכון צרפתי קל ופשוט שכל אחד יכול להכין!

קרפ טבעוני

חיפשתם מתכון של קרפ טבעוני? הגעתם למקום הנכון! מתכון נהדר לטבעוניים ובכלל, שלא תאמינו כמה פשוט להכין אותו. המתכון הזה מורכב מ-7 מצרכים בלבד וכל אחד ממכם יכול להכין אותו בקלות.

הקרפ כידוע לכולם מגיע אלינו היישר מהמטבח הצרפתי המשגע בעל הטעמים הייחודים, וצרפת בכלל ופריז בפרט מלאות ב"קרפיות" שונות והוא חלק בלתי נפרד מהרגלי האכילה של הצרפתים.

הסוד במתכון זה הוא בסבלנות – ככל שתתנו לתערובת לחכות יותר זמן ככה ייצא לכם יותר טעים – באחריות! אז אחרי שדיברנו, הגיע הזמן לגשת לעבודה ולהכין את הקרפ הטבעוני המושלם!

מצרכים להכנת הקרפ

  • קמח לבן – כוס אחת.
  • סוכר חום – כף אחת.
  • רוטב מייפל – 2 כפות.
  • חלב סויה – חצי כוס.
  • מרגינה – 70 גרם.
  • מלח – רבע כפית.

איך מכינים קרפ טבעונ

שלב ראשון – הכנת התערובת של הקרפ.

מערבבים 50 גרם מהמרגרינה ביחד עם שאר המצרכים בקערה גדולה ומערבבים היטב כ-10 דקות ולאחר מכן נותנים לתערובת לנוח כשעתיים.

שלב שני – הכנת הקרפ.

מחממים מחבת עם המרגרינה שנשארה לנו ומחכים לרתיחה. כל קרפ אמור להיות בערך 3 כפות של הבלילה, לכן נוסיף 3 כפות ונפזר על המחבת כך שהבלילה תכסה את כל תחתית המחבת. מטגנים עד שמוזהב, הופכים לצד השני ועושים אותו דבר. ממשיכים ככה עד שהתערובת נגמרת ונהנים מקרפ טבעוני מהאגדות! בתאבון =)

 

לכל שאלה בנוגע להכנת המתכון, אתם מוזמנים להגיב בתגובות, או לשלוח לי מייל – אענה בשמחה. ואם בא לכם לבדוק עוד מתכונים טבעוניים, אתם מוזמנים להיכנס לקטגוריות מתכונים טבעוניים באתר.

3.3/5 - (3 votes)
להמשך הכתבה לחצו כאן

osher

בעשרת השנים האחרונות למדתי קולינריה, ביקרתי במסעדות בחול ובארץ עם עשרות סיפורים ואוכל מיוחד - אוכל זה הדבר שאני הכי אוהב ואני מנגיש לכם את המתכונים הכי טובים שקיימים שחלקם מגיעים עם הסיפור שמאחורי המתכון - בתאבון :) לכל שאלה מוזמנים ליצור איתי קשר: osheramr@gmail.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close

Adblock Detected

שלום ראינו שאתם מפעילים חוסם פרסומות מה שיכול לפגוע בחווית הגלישה שלכם, האם תרצו לכבות את החוסם לאתר שלנו ??